Jahan-Nama Entertainment
Jahan-Nama Entertainment

Jahan-Nama Entertainment

ترجمه و دانلود آهنگ Wild Heart از The Vamps { انحصاری جهان-نما }


 


[Verse 1]


I was walking away,

من داشتم راهمو میرفتم


But she's so beautiful it made me stay

اما اون دختر خیلی زیبا بود که باعث شد بمونم

( عاشق شدم )


I don't know her name,

اسمشو نمیدونم


But I'm hoping she might feel the same

اما امیدوارم اونم احساسِ منو داشته باشه

( عاشق شده باشه )


So here I go again,

پس  برای بارِ دیگه من 


She got my heart again!

قلبم به سمتش میره



[Chorus 1]


Tonight we'll dance

امشب ما میرقصیم


I'll be yours and you'll be mine

من برای تو هستم و تو برای من


We won't look back,

به پشتمون نگاهی نمیندازیم


Take my hand and we will shine

دستمو بگیر و ما درخشان خواهیم شد


Oh, oh, oh

اوه، اوه، اوه


She needs a wild heart

اون یه قلبِ بی پروا میخواد


She needs a wild heart

اون یه عشقِ بی پروا میخواد


I got a wild heart

منم یه قلبِ بی پروا دارم



[Verse 2]


Stay here, my dear,

اینجا بمون عزیزم


Feels like I've been standing right here for years

مثل اینه که سالهاست اینجا ایستادم

( روبروی دخترِ ایستاده اما یخ زده چون نمیدونه چی بهش بگه و این سکوت باعث میشه اون احساس کنه خیلی وقته روبروی دخترِ ایستاده )


My mind's beat up

ذهنم خالیه


Tell me that you feel this, and I won't give up

بهم بگو که درکم میکنی، و من تسلیم نخواهم شد


I won't give up

من تسلیم نخواهم شد



[Chorus 2]


Tonight we'll dance

امشب ما میرقصیم


I'll be yours and you'll be mine

من برای تو هستم و تو برای من


We won't look back,

به پشتمون نگاهی نمیندازیم


Take my hand and we will shine

دستمو بگیر و ما درخشان خواهیم شد


Oh, oh, oh

اوه، اوه، اوه


She needs a wild heart

اون یه قلبِ بی پروا میخواد


She needs a wild heart

اون یه عشقِ بی پروا میخواد


I got a wild heart

منم یه قلبِ بی پروا دارم


Oh, oh, oh

اوه، اوه، اوه


She needs a wild heart

اون یه قلبِ بی پروا میخواد


She needs a wild heart

اون یه عشقِ بی پروا میخواد


I got a wild heart

منم یه قلبِ بی پروا دارم



[Bridge]


And I know it's late, I know it's cold

و میدونم که دیرِ، میدونم که سردِ


But come right here, I swear I'll never let you go

ولی به سمتم بیا، و قسم میخورم که هیچوقت نذارم بری


The way you move—it's wonderful

تو از همه نظر عالی هستی


Let's do it now, 'cause one day we'll both be old

پس بیا همین الان انجامش بدیم، چون بعد ها دیگه واسه این کار پیر میشیم

( 18+ ;-) )


Oh whoa oh

او واُ اوه



[Chorus 1]


Tonight we'll dance

امشب ما میرقصیم


I'll be yours and you'll be mine

من برای تو هستم و تو برای من


We won't look back,

به پشتمون نگاهی نمیندازیم


Take my hand and we will shine

دستمو بگیر و ما درخشان خواهیم شد


Oh, oh, oh

اوه، اوه، اوه


She needs a wild heart

اون یه قلبِ بی پروا میخواد


She needs a wild heart

اون یه عشقِ بی پروا میخواد


I got a wild heart

منم یه قلبِ بی پروا دارم



[Chorus 2]


Tonight we'll dance

امشب ما میرقصیم


I'll be yours and you'll be mine

من برای تو هستم و تو برای من


We won't look back,

به پشتمون نگاهی نمیندازیم


Take my hand and we will shine

دستمو بگیر و ما درخشان خواهیم شد


Oh, oh, oh

اوه، اوه، اوه


She needs a wild heart

اون یه قلبِ بی پروا میخواد


She needs a wild heart

اون یه عشقِ بی پروا میخواد


I got a wild heart

منم یه قلبِ بی پروا دارم


Oh, oh, oh

اوه، اوه، اوه


She needs a wild heart

اون یه قلبِ بی پروا میخواد


She needs a wild heart

اون یه عشقِ بی پروا میخواد


I got a wild heart

منم یه قلبِ بی پروا دارم



♫ Jahan-Nama music ♫

نظرات 2 + ارسال نظر
fatemeh جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 14:38

Slam khili khob bod

sahar fatemeh چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 18:31 http://qazqwe.avablog.ir/

salam web zibayi dari moaffagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد