Jahan-Nama Entertainment
Jahan-Nama Entertainment

Jahan-Nama Entertainment

ترجمه و دانلود آهنگ Heavy از Linkin Park { انحصاری جهان-نما }



  

دانلود


I don’t like my mind right now
Stacking up problems that are so unnecessary
Wish that I could slow things down
I wanna let go but there’s comfort in the panic
And I drive myself crazy
Thinking everything's about me
Yeah I drive myself crazy
Cause I can’t escape the gravity


الان از ذهنم خوشم نمیاد

مشکلاتی که مهم نیستن رو روی هم انباشته میکنه

کاش میتونستم همه چیو آروم کنم

میخوام بیخیال شم اما در ترس آرامش هست (نمیخوام ریسک کنم)

و با فکر کردن به این که همش تقصیر منه، خودمو دیوونه میکنم

آره خودمو اذیت میکنم چون نمیتونم از جاذبه فرار کنم (نمیتونم از واقعیت فرار کنم)



I'm holding on
Why is everything so heavy
Holding on
So much more than I can carry
I keep dragging around what's bringing me down
If I just let go, I'd be set free
Holding on
Why is everything so heavy


من تحمل میکنم

چرا همه چی انقدر سنگینه (چرا همه واقعیت ها انقدر تلخن)

تحمل میکنم

بیشتر از چیزی که در توانمه

هرچی که منو به پایین میکشونه  با خودم میکشم

اگه بیخیال شم آزاد میشم

تحمل میکنم

چرا همه چی انقدر سنگینه


You say that I'm paranoid
But I’m pretty sure the world is out to get me
It’s not like I make the choice
To let my mind stay so fucking messy
I know I'm not the center of the universe
But you keep spinning round me just the same
I know I'm not the center of the universe
But you keep spinning round me just the same


تو میگی که من هذیان میگم

اما من مطمئنم که دنیا باهام لج کرده

اینجوری نیس که من انتخاب کنم

که ذهنم انقدر درگیر باشه

میدونم که مرکز عالم نیستم

اما تو جوری دورم میچرخی که انگار هستم (همش ذهنم درگیر تو میشه)

میدونم که مرکز جهان نیستم

اما تو اون حسو به من میدی



I'm holding on
Why is everything so heavy
Holding on
So much more than I can carry
I keep dragging around what's bringing me down
If I just let go, I'd be set free
Holding on
Why is everything so heavy


من تحمل میکنم

چرا همه چی انقدر سنگینه

تحمل میکنم

بیشتر از چیزی که در توانمه

هرچی که منو به پایین میکشونه با خودم میکشم

اگه بیخیال شم آزاد میشم

تحمل میکنم

چرا همه چی انقدر سنگینه



I know I'm not the center of the universe
But you keep spinning round me just the same
I know I'm not the center of the universe
But you keep spinning round me just the same
And I drive myself crazy
Thinking everything’s about me


میدونم که مرکز عالم نیستم

اما تو جوری دورم میچرخی که انگار هستم (همش ذهنم درگیر تو میشه)

میدونم که مرکز جهان نیستم

اما تو اون حسو به من میدی

و من با فکر کردن به این که همش درباره منه، خودمو دیوونه میکنم



I'm holding on
Why is everything so heavy
Holding on
So much more than I can carry
I keep dragging around what's bringing me down
If I just let go, I'd be set free
Holding on
Why is everything so heavy


مترجم: Parham.8

نظرات 5 + ارسال نظر
Miel پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 15:31

Awliiii bod;-)

sahar سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 00:33

این اهنگ حرف دل منه

dory چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 18:36

Aaaaàli bood

zargol شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 18:23

mvs سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 21:25

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد