Jahan-Nama Entertainment
Jahan-Nama Entertainment

Jahan-Nama Entertainment

ترجمه و دانلود آهنگ Perfect از One Direction { انحصاری جهان-نما }


 

دانلود آهنگ با کیفیت .MP4A

پخش کننده مورد نیاز جهت نمایش متن آهنگ


[Verse 1: Louis]

I might never be your knight in shining armor
شاید من هیچوقت مرد رویاهای تو نباشم

I might never be the one you take home to mother
شاید من هرگز اون کسی نباشم که تو به مادرت معرفی میکنی

And I might never be the one who brings you flowers
و شاید من هیچوقت اونی نباشم که برات گل میاره

But I can be the one, be the one tonight
ولی من میتونم اونی باشم که تو میخوای، همین امشب

[Pre-Chorus: Liam]

When I first saw you
وقتی برای اولین بار دیدمت

From across the room
از طرف دیگۀی اتاق

(I could tell that you were curious (Oh, yeah
فهمیدم که تو کنجکاوی (واسه اینکه منو بشناسی)

Girl, I hope you’re sure
دختر خانم، امیدوارم که بدونی

What you're looking for
داری دنبال چی میگردی 

(امیدوارم که بدونی داری وارد یک رابطه میشی)

‘Cause I'm not good at making promises
چون من رابطه خوبی با قل دادن ندارم

(من خیلی رمانتیک نیستم و امیدوارم که این تورو ناراحت نکنه)

[Chorus: Harry]

But if you like causing trouble up in hotel rooms
اما اگه دوست داری در اتاقای هتل بازیگوشی کنیم

And if you like having secret little rendezvous
و اگه بخوای یه قرار کوچیک و مخفی داشته باشیم

If you like to do the things you know that we shouldn’t do
اگه دوست داشته باشی کارهایی رو انجام بدی که میدونی نباید انجام بدیم

Then baby, I'm perfect
در این صورت عزیزم ، من بهترینم (کاملم)

{یعنی پسر شلوغی هستش و اخلاقش مثل اون پسرایی که رمانتیک هستن نیست}

Baby, I'm perfect for you
عزیزم، من برات بهترینم

And if you like midnight driving with the windows down
و اگه رانندگی با پنجره پایین در نصف شبو دوست داری

And if you like going places we can’t even pronounce
و اگه دوست داری بری جاهایی که حتی نمیتونیم به زبون بیاریم

If you like to do whatever you've been dreaming about
اگه دوست داری هرکاری که رویاشو داشتی انجام بدی

Then baby, you're perfect
پس عزیزم، تو عالی هستی

Baby, you're perfect
عزیزم، تو بهترینی

So let's start right now
پس بیا همین حالا شروع کنیم

{مطمئن هستم که همتون آهنگ I Knew You Were Trouble از تیلور رو شنیدین که میگه: میدونستم که تو واسم مشکل ساز میشی
هری و تیلور برای یه مدت کوتاه باهم بودن که این آهنگ احتمال داره اشارۀای به این رابطه باشه اما توسط خودشون تایید نشده. 
 آهنگ دیگۀای از تیلور هست بنام I Wish You Would که اینجوری شروع میشه:ساعت دو صبحه، پنجره ها پایین هستن، از خیابون رد میشیم و خاطرات یادم میاد
و هیمنطور آهنگ I Know Place از تیلور که میگه: ما روباهیم و اونا شکارچی و ما فرار میکنیم و اونا مارو تعقیب میکنن اما عزیزم من جاهایی رو میشناسم که از چشمه همه (خبرنگارهایی که ازشون عکس میندازن و شایعه میسازن) دور خواهیم بود
و دوباره آهنگ دیگۀای از تیلور بنام Wildest Dreams که میتونه اشاره به رابطۀاش با هری باشه.}

[Verse 2: Niall]

I might never be the hands you put your heart in
من شاید هرگز اون دستایی که تو قلبتو داخلشون بذاری نداشته باشم

Or the arms that hold you any time you want them
یا بازوهایی که هروقت بخوای تورو بغل کنن

But that don’t mean that we can’t live here in the moment
اما این دلیل نمیشه که ما نتونیم لحظات خوشیو داشته باشیم

‘Cause I can be the one you love from time to time
چون من میتونم کسی باشم که تو گاه گاهی دوستش داری

{این ها نشون میدن که قرار نیست رابطشون عمیق باشه و همینطور ماندگار. ولی اینکه اونا جدی نیستن
دلیل نمیشه که نتونن خوش بگذرونن}

[Pre-Chorus: Liam]

When I first saw you
وقتی برای اولین بار دیدمت

From across the room
از طرف دیگۀی اتاق

(I could tell that you were curious (Oh, yeah
فهمیدم که تو کنجکاوی

Girl, I hope you’re sure
دختر خانم، امیدوارم که بدونی

What you're looking for
داری دنبال چی میگردی 

‘Cause I'm not good at making promises
چون من رابطه خوبی با قل دادن ندارم

[Chorus: Harry]

But if you like causing trouble up in hotel rooms
اما اگه دوست داری در اتاقای هتل بازیگوشی کنیم

And if you like having secret little rendezvous
و اگه بخوای یه قرار کوچیک و مخفی داشته باشیم

If you like to do the things you know that we shouldn’t do
اگه دوست داشته باشی کارهایی رو انجام بدی که میدونی نباید انجام بدیم

Then baby, I'm perfect
در این صورت عزیزم ، من بهترینم

Baby, I'm perfect for you
عزیزم، من برات بهترینم

And if you like midnight driving with the windows down
و اگه رانندگی با پنجره پایین در نصف شبو دوست داری

And if you like going places we can’t even pronounce
و اگه دوست داری بری جاهایی که حتی نمیتونیم به زبون بیاریم

If you like to do whatever you've been dreaming about
اگه دوست داری هرکاری که رویاشو داشتی انجام بدی

Then baby, you're perfect
پس عزیزم، تو عالی هستی

Baby, you're perfect
عزیزم، تو بهترینی

So let's start right now
پس بیا همین حالا شروع کنیم

[Bridge]

(And if you like cameras flashing every time we go out (Oh, yeah
و اگه دوربین هایی که هردفعه میریم بیرون ازمون عکس میندازنو دوست داری  *عکس پایینو ببینین

And if you're looking for someone to write your breakup songs about
و اگه دنبال کسی هستی که بعد از به هم زدن رابطۀات برات آهنگ بنویسه

Baby, I'm perfect
عزیزم، من بهترینم

Baby, we're perfect
عزیزم، ما کامل هستیم

[Chorus: Harry]

If you like causing trouble up in hotel rooms
اگه دوست داری در اتاقای هتل بازیگوشی کنیم

And if you like having secret little rendezvous
و اگه بخوای یه قرار کوچیک و مخفی داشته باشیم

If you like to do the things you know that we shouldn’t do
اگه دوست داشته باشی کارهایی رو انجام بدی که میدونی نباید انجام بدیم

Then baby, I'm perfect
در این صورت عزیزم ، من بهترینم

Baby, I'm perfect for you
عزیزم، من برات بهترینم

And if you like midnight driving with the windows down
و اگه رانندگی با پنجره پایین در نصف شبو دوست داری

And if you like going places we can’t even pronounce
و اگه دوست داری بری جاهایی که حتی نمیتونیم به زبون بیاریم

If you like to do whatever you've been dreaming about
اگه دوست داری هرکاری که رویاشو داشتی انجام بدی

Then baby, you're perfect
پس عزیزم، تو عالی هستی

Baby, you're perfect
عزیزم، تو بهترینی

So let's start right now
پس بیا همین حالا شروع کنیم


♫ Jahan-Nama music ♫ 

نظرات 20 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 22:42

نبیلا دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 00:44

چقدر دلم برای واندی و کنسرتاشون تنگ شده...کاش برگردن...البته وقتی به این فکر میکنم که اذیت میشدن اونموقع و سختی میکشیدن حق میدم دلشون نخواد برگردن

Laila سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 20:13

من از بچگیم عاشق تیلور بودم دیوانه وار و ماجرای هری اینا رو میدونستم ، ازش بدم می اومد ولی از وقتی که واقعنی شناختم فهمیدم خیلی آدم خوبی بوده ، به نظرم به ما ربطی نداره طرفدار تیم چیزا باشیم یا هیت بدیم چون بلاخره ما که تقریبا هیچی ازشون نمیدونیم ولی من به عنوان یه سویفتی و دایرکشنر درجه یک و فن هری از ترجمتون ممنونم .

Rasta پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 23:23

باید بگم که این آهنگ کاملا درباره تیلور و هری هست و بسیار قشنگ بوده و چون تیلور تقریبا همه آهنگ هاش درباره تمام دوست پسر هایش بوده که الان باهاشون بهم زده و اینجا هری اشاره میکنه که اگه کسی رو میخوای که درباره بهم زدنت باهاش بنویسی من عالی هستم
بهر حال خیلی ممنون از ترجمه بسیار خوبتون

N چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 14:59

این اهنگ مال لری و زیامه همه اینو میدونن پس کم به هیلور ربطش بدین اینو همه میدونن :/

No name جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 13:05

They are perfect♥️

پرنیا چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 11:56

هشت سالگیشون مبارک



واقعا این اهنگشون عالیه
ینی باید بگم اهنگ پرفکت خیلی گرفته

.... پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 23:20

ممنون از ترجمه

good girl جمعه 2 تیر 1396 ساعت 17:23

doos

directioner سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 12:14

اهنگش عالیه.دلم براشون تنگ شده.لطفا عنشو در نیارین دوستان.مرده شور هرچی شیپرو ببرن.بس کنین دیگه.هی هیلور ایز ریل.زیجی از ریل.لیام با یه ننه بزرگ ازدواج کرده شمام انقدر احمقین که تمام اتفاقای مرموز فندومو باور میکنید و شیپشون میکنید
تمام اینکارا زیر دست مودسته وگرنه پسرا مجبور نمیشدن برا اثبات یه چیزایی لایو و استوری های مرموز بدن

Ailin چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 03:31

ممنون

فاطمه قریشی دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 12:54 http://naser9203043662

سلام.میخواستم ازتون تشکر کنم بابت متن و ترجمه خوبتون.میخواستم بگم که من این آهنگو خیلی دوس دارم و فکر میکنم تیلور و هری یه جورایی دارن با آهنگ خوندناشون با هم رابطه برقرار میکنن و میخوان به هم دیگه منظوراشونو بفهمونن.خداکنه برگردن.من که خیلی دوس دارم برگردن.

hasti یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 08:24

سلنا هیچوقت با پسرا رابطه ای نداشته حتی تاجایی که من میدونم هری از سلنا خوشش نمیاد.سلنا فقط یک بار با نایل قرار گذاشت و باهم غذا خوردن و این قرار بین سلنا و نایل زیر سر تیلور بود برای اینکه سلنا بعد از رابطش باجاستین احساس خوبی داشته باشه.حتی تیلور هم دوست نداشت که سلنا و جاستین باهم باشن

Kimia جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 17:58

من از دخترایی که با واندی میپرن کلا متنفرم هم سلنا هم تیلور و...و به نظرم این آهنگ ربطی به رابطشون نداره دیگه حالم بهم خورد از هیلور هیلور کردناتون

sarina styles پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 12:24

slm perfect awlie va mn asheqesham vali az rabeteye haylor vaghean mtnfrm bi ehtrami nmkm vli harki ye nzry dre dge

mahshid دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 12:19

من هم تیلور و هم هری رو خیلی دوسشون دارم و دوست ندارم ناراحت و یا غمگین باشن اونم به خاطر یک اتفاق یا یک دعوا به خاطر همین منم خیلی دوست دارم که پیش هم برگردن بابت ترجمه ى اهنگ هم خیلی ممنون

Im harry girl پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 07:57

وااای عاشق این دوتام (هری و تیلور) کاش یجوری بشه برگردن پیش هم.
بابت ترجمه هم ممنون عالی بود

ALI پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 18:25

من عاشق این موسیقی شدم.

عشق نایل سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 21:36

دوسش دارم می بخشمش من عاشقشم برا همیشه باهاشون جون ما یکی هستیم بوس بوس

Roghi شنبه 25 مهر 1394 ساعت 23:33 http://Right. email75 @gmail.com

عالیه عالی بود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد