Jahan-Nama Entertainment
Jahan-Nama Entertainment

Jahan-Nama Entertainment

ترجمه و دانلود آهنگ Home از One Direction { انحصاری جهان-نما }


 

{این آهنگ مخاطب کلی داره و نشون میده که دوستی و همدلی چقدر خوب و موثر هستند}

[Verse 1]

Make a little conversation
یکم با من صحبت کن

So long I've been waiting
خیلی منتظر این بودم

To let go of myself and feel alive
تا خودمو رها کنم و احساس زنده بودن داشته باشم

{از اینکه وقتی ناراحته خودشو خوشحال نشون بده خسته شده و بدنبال یکی مثل خودشه تا باهم شاد بشن}

So many nights i thought it over
شبای زیادی فکرشو میکردم

Told myself i kind of liked her
به خودم میگفتم که یه جورایی دوستش دارم

But there was something missing in her eyes
اما یه چیزی تو چشماش گم بود
{در چشماش برق دیده نمیشد و نا امید بود}

[Pre-Chorus]

I was stumbling, looking in the dark
من بی ثبات بودم، نگاهم به تاریکی بود

With an empty heart
با قلبی تهی

But you say you feel the same
اما تو هم گفتی که احساس منو داری

?Could we ever be enough
این میتونه کافی باشه؟

Baby we could be enough
عزیزم میتونه کافی باشه

[Chorus]

And it's alright
و ایرادی نداره

Calling out for somebody to hold tonight
که امشب یکیو صدا بزنی تا کنارت باشه

When you're lost, I'll find a way
وقتی گم شده باشی (شکست خورده باشی)، من راهو پیدا میکم

I'll be your light
من نور چراغت میشم (راهنماییت میکنم)

You'll never feel like you're alone
هیچ موقع احساس تنهایی نخواهی کرد

I'll make this feel like home
من کاری میکنم که اینجا مثل خونه خودت باشه (راحت باشی)

[Verse 2]

So hot that I couldn't take it
انقدر که مهیج بود باورم نمیشد

Want to wake up and see your face
میخواستم بیدار بشمو باز هم ببینمت

And remember how good it was
و به یاد بیارم که چقدر خوب بود

Being here last night
وقتی دیشب اینجا بودم

Still high with a little feeling
هنوز با همون احساس کوچیک عالی هستی

I see the smile as it starts to creep in
لبخندو میبینم که بطور پنهانی نفوذ میکنه
{سعی در پنهان کردن احساسات دارن}

It was there, I saw it in your eyes
اینجا بود، تو چشمات دیدمش
{برق در چشماش که قبلا دیده نمیشد}

[Pre-Chorus]

I was stumbling, looking in the dark
من بی ثبات بودم، نگاهم به تاریکی بود

With an empty heart
با قلبی تهی

But you say you feel the same
اما تو هم گفتی که احساس منو داری

?Could we ever be enough
این میتونه کافی باشه؟

Baby we could be enough
عزیزم میتونه کافی باشه

[Chorus]

And it's alright
و ایرادی نداره

Calling out for somebody to hold tonight
که امشب یکیو صدا بزنی تا کنارت باشه

When you're lost, I'll find a way
وقتی شکست خورده باشی، من راهو پیدا میکم

I'll be your light
من راهنماییت میکنم

You'll never feel like you're alone
هیچ موقع احساس تنهایی نخواهی کرد

I'll make this feel like home
من کاری میکنم که راحت باشی

I'll make this feel like home
من کاری میکنم که اینجا مثل خونه خودت باشه 

Baby we could be enough
عزیزم میتونه کافی باشه

It's alright
و ایرادی نداره

Calling out for somebody to hold tonight
که امشب یکیو صدا بزنی تا کنارت باشه

When you're lost, I'll find a way
وقتی گم شده باشی، من راهو پیدا میکم

I'll be your light
من نور چراغت میشم

You'll never feel like you're alone
هیچ موقع احساس تنهایی نخواهی کرد

I'll make this feel like home
من کاری میکنم که اینجا مثل خونه خودت باشه


♫ Jahan-Nama music ♫ 

نظرات 5 + ارسال نظر
لری سانگ مورد علاقم فور اور: ) یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 15:26

larry taranom: )

Setare پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 11:16

چرا دانلود نداره؟

پ شنبه 27 مهر 1398 ساعت 08:01

لینک دانلود کو

paradise پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 17:20

1.ممنون از ترجمه
2.آهنگ مخاطب کلی نداره!
3.آهنگ توسط لویی نوشته شده
4.معنی اسم هری(home)یا همون خونه میشه
5.آهنگ صراحتا مخاطب خاص داره و اونم هریه ؛)

رویا یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 14:51

عااالی عزیزم متنش قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد