Jahan-Nama Entertainment
Jahan-Nama Entertainment

Jahan-Nama Entertainment

ترجمه و دانلود آهنگ Right Round از Flo Rida { انحصاری جهان-نما }


  

[Hook: Flo Rida & Ke$ha]


You spin my head right round, right round

تو باعث میشی سرم گیج بره  (از کلم دود بلند میشه)


When you go down, when you go down down

وقتی میری پایین، وقتی میری پایین تر


You spin my head right round, right round


When you go down, when you go down down

{به ... هم اشاره میکنه وقتى دختره میره روش}


[Verse 1: Flo Rida]


Hey, rock out of the house with my swagger

هى بیا بزن از خونه بیرون با پُز و افاده مثل من


Hop in, there we go, I got places to go

با رقص میریم داخل،من میدونم کجاها باید برم


People to see, time is precious

(در کلاپ): واسه دیدن آدم زیاده، وقت طلاست


I look at my Cartier, they outta control

 به ساعتCartier ام یه نگا میندازم، اونا از کنترل خارج شدن


Just like my mind where I'm goin

اونجایی که میرم مثل مخه منه


No women, no shorties, no nothin but clothes

نه زنها، نه کوتوله ها، هیچى بجز لباس

{علاقه به لباس}


No stoppin now, my Pirellis on roll

چرخ هاى  Pirelli من افتادن به راه توقفى در کار نیس.


I like my jewelry that's always on gold

من جواهراتمو که همیشه از طلان دوس دارم


I know the storm is comin

میدونم طوفان در راهه


My pockets keep tellin me it's gonna shower

ولى جیبام میگن که قراره بارون بیاد

{یعنی جلوى طوفان و مشکلات با پولاش ایستادگى میکنه}


Call up my homies it's on

رفقارو صدا بزنید چون پارتی هست


poppin' tonight cause it's meant to be ours

امشب شامپاین باز میکنیم و میترکونیم چون امشب قرار مال ما باشه


We keep a fadeaway shot

ما پیکای الکل رو میریم بالا (نئشه ی اوناییم)


Cause we be ballin, it's platinum Patron that be ours

چون خوش میگذرونیم.این مشروب باظرف پلاتینی که مال ماس هوامونو داره


Lil mama, I owe you just like the flowers

دختر گل من بهت مدیونم


Girl you the truth with all of that goody power

دختر تو واقعا تیکه ی خفنی هستی


cause

چون


[Hook]


You spin my head right round, right round

تو باعث میشی سرم گیج بره 


When you go down, when you go down down

وقتی میری پایین، وقتی میری پایین تر


You spin my head right round, right round


When you go down, when you go down down


[Bridge: Flo Rida x2]


From the top of the pole I watch her go down

وقتی از بالای میله سر میخوره به پایین نگاش میکنم


She got me throwing my money around

اون مجبورم میکنه پولامو بریزم به پاش


Ain't nothing more beautiful to be found

از این خوشگل ترش پیدا نمیشه


it's going down down!

اون داره میرقصه


[Verse 2: Flo Rida]


Heeeey! Shawty must know I'm the man

هی! اون تیکه انگار منو میشناسه


My money love her like a number one fan

پولام طرفدار درجه یک این دختر هستن

(من با پولام اون دخترو بدست میارم و اونو مثل طرفدارای خودم میکنم)


Don't open my mouth, let her talk to my bands

پول من همه کارهارو انجام میده

(لازم نیست خودم زحمت مخ زنی رو بکشم)


My Benjamin Frank-a-lans

دلارهای من


A couple of grands, I got rubber bands

دوتا هزار دلاری، که توی کش هستن

(منظورش جفت دستۀی هزار دلارى هاشه که روشون عکس بنجامین فرانکلینه)


My paper planes making her dance

شاباش ریختن من سر دختره،اونو میرقصونه


Get dirty all night, that's part of my plan

شب یکم منفی بشیم، این بخشی از برنامه منه


We building castles that's made out of sand

ما قلعه هاى شنى رو مى سازیم 

{اما فردا صبح جذرومد آب دریا اون قلعه هاى شنى رو خراب میکنه

منظورش اینه که این کیف و حال کردنشون زودگذره و فردا صبح اثرى از اونا نیس}


She's amazing, her fire blazing

 اون خیلی باحاله و خودشم  داغه  18+D:


Hotter than cajun; girl won't you move a lil' closer?

داغ تر از دسپخت قبیله ی Cajun ؛ دختر نمیخوای بیای نزدیک تر؟

{دست پخت این قبیله خیلی تند هست که باعث ایجاد حرارت در بدن میشه}


Time to get paid, it's maximum wage

وقتشه که پولو پرداخت کنم


That body belongs on a poster

بدنت به پوستر مجله ها تعلق داره


I'm in a daze, that bottom is waving at me, like dammit I know ya

من ماتم برده و گیجم اون باسن  داره باهام باى بای میکنه (دست تکون میده)

{جانبخشی به اشیاء در اثر نوشیدن مشروب} D:


You want a show like a gun out a holster

تو یه نمایش میخوای مثل تفنگی که از جلد و تپانچه اش بیرون اومده باشه

D +18:


Tell me whatever then I'll be your chauffeur

تو هرچى میخوای بهم بگو بعدش دیگه من رانندتم  (میبرمت)


cause

چون


[Hook]


You spin my head right round, right round

تو باعث میشی سرم گیج بره 


When you go down, when you go down down

وقتی میری پایین، وقتی میری پایین تر


You spin my head right round, right round


When you go down, when you go down down


[Bridge: Flo Rida x2]


From the top of the pole I watch her go down

وقتی از بالای میله سر میخوره به پایین نگاش میکنم


She got me throwing my money around

اون مجبورم میکنه پولامو بریزم به پاش


Ain't nothing more beautiful to be found

از این خوشگل ترش پیدا نمیشه


it's going down down!

اون داره میرقصه


[Verse 3: Flo Rida]


Yeeeah! I'm spending my money

آره من دارم همه ى پولمو خرج مى کنم


I'm outta control

از کنترل خارج شدم (نمى تونم خودمو نگهدارم)


Somebody help me

یکی کمکم کنه


She's taking my bank roll

این دختره همه ی پول نقدمو برد


But I'm king of the club

اما من شاه این کلاپم


And I'm wearing the crown

و تاج رو سرمه


Popping these bottles, touching these models

چون بطرى هاى شرابو باز میکنم و این مانکن هارو لمس میکنم


Watching they asses go

باسنشونو موقع رقصیدنشون دید میزنم


[Hook]


Down down down

پایین پایین پایین


You spin my head right round, right round

تو باعث میشی سرم گیج بره 


When you go down, when you go down down

وقتی میری پایین، وقتی میری پایین تر


You spin my head right round, right round


When you go down, when you go down down


مترجمان: Javid & ParhamLinker


♫ Jahan-Nama music ♫

نظرات 12 + ارسال نظر
Kia جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 20:07

داوش اگه چنلی چیزی داری بده جوین شیم

Kia جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 20:05

داوش خیلی مشتی ترجمه کرده بودی

علیرضا پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 20:27

هم فیلم خماری باحال بود و هم آهنگ

عرفان چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 16:12

ایجوری قشنگ تره
u spin my head right round five round
5 راند کافیه بنظرم D:

زهرا سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 01:36

چطوری باید دانلود کنم ?

فاطیما پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 11:46

به به عجب معنى خفنى داشته

Mahan یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 02:00 http://jahan-nama.blogsky. com

خیلی شعرش هات بود

بی نام یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 14:42

عالی بود

NiooSha چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 02:55

خوشمان آمد...

ریحانه دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 11:02

ریحانه شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 19:10

عالییی

سارا جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 16:12

خوب بود مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد