Jahan-Nama Entertainment
Jahan-Nama Entertainment

Jahan-Nama Entertainment

ترجمه و دانلود آهنگ Tell Me When It's Time To Say I Love You از Green Day { انحصاری جهان-نما }


 



Words get trapped in my mind

کلمات در ذهنم به دام میفتن


Sorry I don't take the time to feel the way I do

ببخش اگه من وقت برای خودم بودن نمیذارم


'Cause the first day you came into my life

چون از اون روزی که به زندگیم وارد شدی


My time ticks around you

هر لحظه من به یادِ تو سپری میشه



But then I need your voice

اما من به صدات محتاجم


As a key to unlock all the love that's trapped in me

تا مثل یک کلید قفلِ تمامِ عشقی که در من به دام افتاده رو باز کنه



So tell me when it's time

پس بگو زمانش کی میرسه


To say I love you

که بگم عاشقتم



All I want is you to understand

تمامِ چیزی که من میخوام اینه که درک کنی


That when I take your hand

که وقتی دستتو میگیرم


It's 'cause I want to

بخاطرِ اینه که دوست دارم


We are all born in a world of doubt

ما ( آدما ) همگی در دنیایی پر از تردید به دنیا اومدیم


But there's no doubt

ولی در این شکی نیست


I figured out I love you

که من فهمیدم عاشقت هستم



All I want is you to understand

تمامِ چیزی که من میخوام اینه که درک کنی


That when I take your hand

که وقتی دستتو میگیرم


It's 'cause I want to

بخاطرِ اینه که دوست دارم


We are all born in a world of doubt

ما ( آدما ) همگی در دنیایی پر از تردید به دنیا اومدیم


But there's no doubt

ولی در این شکی نیست


I figured out I love you

که من فهمیدم عاشقت هستم



I feel lonely for

متآسفم برای


All the losers that will never take the time to say

تمامِ بازندگانی که هیچوقت نتونستن بگن


What's really on their mind instead

حرف دلشونو و در عوض


They just hide away

فقط پنهانش میکنن



Yet they'll never have

با این حال اون ها هیچوقت نخواهند داشت


Someone like you to guide them and help along the way

یکی مثل تورو که که در این راه کمک و هدایتشون کنه


Or tell them when it's time

یا بهشون بگه چه زمانی


To say I love you

عشقشونو بروز بدن


So tell me when it's time

پس به من بگو کی زمانش میرسه


To say I love you

که بتونم بگم عاشقت هستم



♫ Jahan-Nama music ♫

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد