Jahan-Nama Entertainment
Jahan-Nama Entertainment

Jahan-Nama Entertainment

ترجمه و دانلود آهنگ See You Again از Wiz Khalifa Ft. Charlie Puth به همراهی Eminem, Tyga & Chris Brown { انحصاری جهان-نما }


  

[Chorus: Charlie Puth]


It's been a long day without you, my friend

بدون تو روزگار طولانیه دوست من


And I'll tell you all about it when I see you again

و من  در دیدار دوبارمون ( در بهشت ) همه چیو برات تعریف میکنم

 

We've come a long way from where we began

خیلی وقته که باهم بودیم


Oh, I'll tell you all about it when I see you again

اوه، من  در دیدار دوبارمون ( در بهشت ) همه چیو برات تعریف میکنم


When I see you again

وقتی دوباره ببینمت


Why'd you have to leave so soon?

چرا باید انقدر زود ترک میکردی؟


Why'd you have to go?

چرا باید میرفتی؟


Why'd you have to leave me when I needed you the most?

چرا وقتی بیشتر از همیشه بهت نیاز داشتم باید منو ترک میکردی؟


'Cause I don't really know how to tell ya

چون واقعا نمیدونم چطور باید بهت بگم


Without feeling much worse

بدونه اینکه احساس بدتری داشته باشم


I know you're in a better place

میدونم که در مکان بهتری هستی


But it's always gonna hurt

اما همیشه باعث ناراحتی خواهد شد


Carry on

ادامه بده


Give me all the strength I need to carry on

به من تمام قدرتی که برای ادامه دادن نیاز دارم اعطا کن


It's been a long day without you, my friend

بدون تو روزگار طولانیه دوست من


And I'll tell you all about it when I see you again

و من  در دیدار دوبارمون ( در بهشت ) همه چیو برات تعریف میکنم

 

We've come a long way from where we began

خیلی وقته که باهم بودیم


Oh, I'll tell you all about it when I see you again

اوه، من  در دیدار دوبارمون ( در بهشت ) همه چیو برات تعریف میکنم


When I see you again

وقتی دوباره ببینمت


[Verse 1: Wiz Khalifa]


Damn, who knew

لعنت، کی میتونست بدونه


All the planes we flew

اون پرواز هایی که با هم داشتیم


Good things we been through

اوقات خوشی که با هم داشتیم


That I'd be standing right here talking to you

که من همینجا وامیستم و باهات حرف میزنم


'Bout another path

در مورد یه راه دیگه


I know we loved to hit the road and laugh

یادمه که دوست داشتیم بزنیم بریم به جاده ها و بخندیم


But something told me that it wouldn't last

ولی یه حسی داشتم که همیشه اینطوری نمیمونه


Had to switch up

باید به تغییر عادت میکردم


Look at things different, see the bigger picture

دیدمو عوض میکردم، چیزهای مهم تر رو میدیدم


Those were the days

اون روز ها روزایی بودن


Hard work forever pays

تلاش همیشه نتیجه خوبی داشته


Now I see you in a better place, uh

حالا تو در یک جای بهتری هستی (بهشت)


[Refrain: Wiz Khalifa]


How could we not talk about family, when family's all that we got?

چطور امکانش هست که درباره خانواده حرف نزنیم، وقتی خانواده تمام چیزی هستش که داریم؟


Everything I went through, you were standing there by my side

در تمام پستی و بلندی هام، تو همیشه کنارم بودی


And now you gon' be with me for the last ride

و حالا که تو رفتتی شدی این اوقات آخرتو با من باش

(و حالا این آخرین باری هست که ما باهم رانندگی میکنیم --> اشاره به آخر فیلم)


[Chorus: Charlie Puth]


It's been a long day without you, my friend

بدون تو روزگار طولانیه دوست من


And I'll tell you all about it when I see you again

و من  در دیدار دوبارمون همه چیو برات تعریف میکنم

 

We've come a long way from where we began

خیلی وقته که باهم بودیم


Oh, I'll tell you all about it when I see you again

اوه، و من  در دیدار دوبارمون همه چیو برات تعریف میکنم


When I see you again

وقتی دوباره ببینمت


[Verse 2: Eminem]


Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for?

تا حالا کسیو انقدر دوست داشتی تا حاضر باشی از روش روی بازوت خالکوبی کنن؟


Not the expression, no, literally give an arm for?

نه اینکه تظاهر کنی، نه، عملا بخاطرش همه کار انجام بدی؟

 

When they know they're your heart

وقتی اونا میدونن در قلبت هستند


And you know you were their armour

و تو میدونی که محافظشون بودی


And you will destroy anyone who would try to harm her

و تو هرکسی که بخواد بهش صدمه بزنه رو نابود میکنی


But what happens when karma, turns right around and bites you?

اما چه اتفاقی میفته وقتی نمک خور نمکدان رو بشکنه


And everything you stand for, turns on you to spite you?

و هرچیزی که بابتش سماجت بخرج میدادی، بهت حمله کنه و بدتو بخواد؟


What happens when you become the main source of her pain?

چه اتفاقی میفته وقتی تو منشا اصلی دردهاش بشی؟


"Daddy look what I made", Dad's gotta go catch a plane

بابا ببین چی ساختم" , پدر باید به پروازش برسه" 

(منظور خودِ Eminem هست)

 

"Daddy where's Mommy? I can't find Mommy where is she?"

"بابا مامان کجاست؟ نمیتونم مامانو پیدا کنم اون کجاست؟"


I don't know go play Hailie, baby, your Daddy's busy

نمیدونم برو بازی کن هیلی (دخترش) ، عزیزم، بابا سرش شلوغه


Daddy's writing a song, this song ain't goin' write itself

بابایی داره یه آهنگ مینویسه، این آهنگ که نمیتونه خودش خودشو بنویسه


I'll give you one underdog then you gotta swing by yourself

من یبار هُلت میدم اما بعدش خودت باید تاب بخوری

{با کلمات بازی میکنه منظورش زندگی هست}


Then turn right around in that song and tell her you love her

بعدش برمیگردی سرِ آهنگ و بهش میگی که دوستش داری


And put hands on her mother, who's a spitting image of her

و دست رو مادرش دراز میکنی، کسی که دقیقا شبیهشه

{با این کارا احساس میکنه آدمِ دورویی هستش}


That's Slim Shady, yeah baby, Slim Shady's crazy

 اون Slim Shady هست، آره عزیزم، اون دیوانه هست


Shady made me, but tonight Shady's rocka-by-baby...

Shady منو ساخت، اما امشب دیگه خبری ازش نخواهد بود


{Slim Shady: نام دیگر امینم که به گونه ای شخصیت دوم و بدش هست

امینم همه کارهای بدشو تقصیر شخصیت دوم خودش میندازه و اشاره میکنه که این شخصیت ازش یه رپر موفق ساخته اما امشب اونو میکشه}


[Refrain: Eminem]


And when I'm gone, just carry on, don't mourn

و وقتی که من مرده باشم، فقط راهتو ادامه بده و سوگواری نکن


Rejoice every time you hear the sound of my voice

و هر باری که آهنگ صدامو میشنوی شادی کن


Just know that I'm looking down on you smiling

فقط بدون که من دارم به پایین نگاه میکنم و میخندم


And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain

و من هیچی احساس نکردم (احساسِ عذابِ مرگ)، پس عزیزم احساس درد نداشته باش


Just smile back

و تو هم بهم لبخند بزن


[Chorus: Charlie Puth]


It's been a long day without you, my friend

بدون تو روزگار طولانیه دوست من


And I'll tell you all about it when I see you again

و من  در دیدار دوبارمون همه چیو برات تعریف میکنم

 

We've come a long way from where we began

خیلی وقته که باهم بودیم


Oh, I'll tell you all about it when I see you again

اوه، من  در دیدار دوبارمون همه چیو برات تعریف میکنم


When I see you again

وقتی دوباره میبینمت


[Verse 3: Tyga]


Looking back now, know you hear me, wanna see me smile

به گذشته مینگرم، میدونم که منو میبینی، میخوای لبخند بزنم


Hold me down, keep me safe, when I'm down, not a sound

منو از خطر حفظ میکنی، وقتی سقوط میکنم، بیصدا


Ever since you was a child, always had your back til now

از وقتی بچه بودی، تا همین حالا همیشه هواتو داشتم


Shoulda kept the circle round, now it's like you not around

نباید از محدوده عبور میکردیم، حالا انگار تو دیگه نیستی


Used to run it through the town, toughest little dudes around

در محله همه مارو به عنوان خشن ترین و بی مانند ترین رفیق های جوان میشناختند


Always thought you had a daughter, sure to teach her what they taught us

همیشه فکر میکردم تو یه دختر داری، که حتما بهش یاد میدادی چیزایی که ما از بزرگترامون یاد گرفته بودیم


Had a son he getting smarter, every day more like his father

و اگر پسری داشتی، هر روز مثل پدرش زرنگ تر میشد


Know this game and keep us silent, prayers and faith, know you got it

این بازیو میدونی و مارو آروم نگه داشتی، دعا و ایمان، میدونی که پشتت هستن


Big things come back again, but it ain't the same

اتفاقات بزرگی دوباره پیش خواهد آمد، اما نه مثل قبل


I tell myself remain the same and keep your sane

به خودم تلقین میکنم که همون شخص بمون و عاقل باش


Know it's hard when your dawg ain't there to bark with ya

میدونی که سخته وقتی سگت نیست تا هواتو داشته باشه


Seems like yesterday we was all in pictures

انگار همین دیروز بود که همه ما در عکس ها باهم بودیم


[Chorus: Chris Brown]


It's been a long day without you, my friend

بدون تو روزگار طولانیه دوست من


And I'll tell you all about it when I see you again

و من  در دیدار دوبارمون ( در بهشت ) همه چیو برات تعریف میکنم

 

We've come a long way from where we began

خیلی وقته که باهم بودیم


Oh, I'll tell you all about it when I see you again

اوه، من  در دیدار دوبارمون ( در بهشت ) همه چیو برات تعریف میکنم


When I see you again

وقتی دوباره ببینمت


[Verse 4: Wiz Khalifa]


First, you both go out your way

اولش، شما باهم تلاش میکنید برای هم


And the vibe is feeling strong

و این حسِ مستقیم قوی هستش


And what's small turned to a friendship

و همکاری به دوستی تبدیل میشه


A friendship turned to a bond

و دوستی به پیوستگی تبدیل میشه


And that bond will never be broken

و این زنجیرِ پیوند هیچوقت قطع نخواهد شد


The love will never get lost

عشق هیچ موقع از بین نمیره


And when brotherhood come first

و وقتی برادری در اولویت قرار میگیره


Then the line will never be crossed

پس دیگه از خط عبور نخواهد شد


Established it on our own

به روش خودمون برقرارش کردیم


When that line had to be drawn

وقتی اون خط باید کشیده بشه


And that line is what we reached

و وقتی ما بهش برسیم


So remember me when I'm gone

اگه رفته بودم منو فراموش نکن


[Refrain: Wiz Khalifa]


How could we not talk about family, when family's all that we got?

چطور امکانش هست که درباره خانواده حرف نزنیم، وقتی خانواده تمام چیزی هستش که داریم؟


Everything I went through, you were standing there by my side

در تمام پستی و بلندی هام، تو همیشه کنارم بودی


And now you gon' be with me for the last ride

و حالا که تو رفتتی شدی این اوقات آخرتو با من باش


[Bridge: Charlie Puth]


So let the light guide your way, yeah

پس بگذار روشنایی راه (بهشت) رو برات مشخص کنه، آره


Hold every memory as you go

وقتی داری میری همه خاطراتو بخاطرت بسپار


And every road you take

و هر راهی که انتخاب کنی


Will always lead you home, home

همیشه تورو به خونه برمیگردونه، خونه


[Chorus: Charlie Puth and Chris Brown]


It's been a long day without you, my friend

بدون تو روزگار طولانیه دوست من


And I'll tell you all about it when I see you again

و من  در دیدار دوبارمون همه چیو برات تعریف میکنم

 

We've come a long way from where we began

خیلی وقته که باهم بودیم


Oh, I'll tell you all about it when I see you again

اوه، من  در دیدار دوبارمون همه چیو برات تعریف میکنم


When I see you again

وقتی دوباره میبینمت



♫ Jahan-Nama music ♫

نظرات 5 + ارسال نظر
Babak moghedm شنبه 21 دی 1398 ساعت 11:32

آهنگ بسیار عالی

reza یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 13:13

روحش شاد ...

hamed یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 01:35

perfect & pro
Thank you

LISA پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 17:09

عالی بود عااالی فوق العاده

Roghi دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 01:24 http://Right. email75 @gmail.com

عالیه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد